ingelstad

Igår gick jag och några vänner ut till hundparken (heter det så??) på skolan, de tränade lite agility med sina hundar och jag testade också. Väldigt svårt faktiskt. Jag tog med mig kameran som vanligt, men solen försvann bakom husen innan vi hade fått upp banan. Känns så bra att ta upp fotograferingen igen, har ju inte blivit så mycket i sommar men dessa veckorna på skolan fotar jag så mycket. Så lär bli mycket bildinlägg de kommande månaderna.


Vilka fina bilder, otroligt söta hundar :)

Kika gärna in på min blogg också, är en 16årig tjej som skriver om mode och vardag ♥ Kram
http://veraswardrobe.blogg.se

Svar: Tack! Ja eller hur :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.