tankar 4/2

När sommaren led mot sitt slut åkte vi och badade.
.. Och nu är det vinter. Tiden går fort.
Men det är så himlans vackert med mycket snö. En tisdagsmorgon på Ingelstadgymnasiet 07.53.
Jag i somras på Liseberg, med sockervadd lika fluffigt som mitt hår.
 
Just nu så kändes allting bra ikväll. Det är så det ska va, men så kan jag inte somna. Jag ger upp med att försöka sova. Jag börjar läsa en bok, eller som nu skriver ett spontant meningslöst inlägg. Mina grannar på boendet sitter och skrattar, oftast är det tyst eller iallafall så att jag kan bli ostörd men inte ikväll.
Men allting känns ändå så himla bra, jag har en såndär härlig och possitiv känsla i kroppen, inte ens min insomnia kan ta övertag. Det är bra liksom.

Juste, pga att en tröttnat på detta bloggnamn som inte betyder någonting för mig så kommer jag byta blogg (igen) men nu har jag bloggat under falschfahrer i 2år snart. Dags för en nystart tycker jag. Inom kort..
 
Puss


Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!

Svar: Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!Detta är en testkommentar!!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.