tvåtusenfemton

 
Det var ett bra tag sedan, jag loggar in i stort sett varje dag och skriver ett inlägg men jag kommer inte längre än till utkasst. Men nu ska detta publiceras, det är liksom bestämt. Vi är nu inne på 2015, det känns bra än så länge. Har knappt rört min kamera, 5 bilder är knäppta i år, wow det har gått 15 dagar. Bra jobbat.
I helgen kommer de upp eh. Jag har liksom tappat suget med fotografering, men jag ska ändra på det. Sen så har jag eller rättare sagt mamma har bokat resa till London. Säger inte när vi ska åka dock, det är dumt haha. Men snart..
 
Det har inte hänt så mycket, inget direkt minnesvärt. Har mest tagit det lugnt, varit med Emil varje helg och hela lovet. Det vanliga typ. Skolan rullar på, fick ett nytt rum också eftersom jag inte trivdes i förra boendet. Träffade nya människor som är lika knäppa som mig. Det är bra.
 
puss


Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.