feel

Bomben och Limit löshoppades i tisdags. Fick lära mig en hel del faktiskt, fast har nog aldrig varit så ofokuserad på något i hela mitt liv. Stressig dag.. (enbart bomben på klippet)
 
 
Lovade mig själv att blogga mera men det gick inte så bra har jag märkt.
Måndag imorgon och jag har sovmorgon till halv 1, eller det sprack haha. Upp vid 5 blir det, sen uväg till skolan. Får väl sova nån timme extra där istället. Gött med internat ibland!
Imorgon en lektion, sen på tisdag blir det stallet hela dagen och på onsdag blir det träningstävling i hoppning. Woo, Appe har jag fått. Så längesen jag hade honom. Nu blir det att sova så att man kommer upp imorgon!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.