how long will you still want me to want you ♥

Jag och min mest underbaraste kille firade vi att vi har varit tillsammans ett halvår den 21 september. Vi har haft de mest fantastiska månaderna. Finns inte ord till att skriva om hur mycket jag älskar Emil. Han finns i mina tankar dag som natt.
Imorgon får jag träffa honom igen. Åh den känslan ♥
så mycket kärlek..♥ 
 
Just nu har jag så många känslor på samma gång. Vaknar alltid med sån ångest, brukar släppa under dagen iallafall. Sen så känner jag mig vilsen rätt ofta. Är ganska ofokuserad, så mycket i tankarna. Jag är inte van att ha så mycket människor runt omkring mig. Jag vet inte riktigt hur man ska hantera sånt här. Finns så många jag vill umgås med. Men som jag på samma gång känner att jag inte vill.
Måste bli mer fokuserad..











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.