vår.

Det är vååår nu. Äntligen.
Firade att våren är här med en kort runda till frisören för att klippa bort det slitna. Mycket nöjd. Men hårfärgen just nu är väl inget att hurra för direkt.
Mitt liv just nu har väl inte varit så spännande. Bror kom hem över helgen, vi åt lite middag med släkten. Idag så vinkade vi av bror vis tåget och nu är det tomt hemma igen.
Nu ska jag snart hem till pappa, imorgon är det sovmorgon så kan äntligen sova ut förhoppningsvis har vaknat så tidigt varje dag denna veckan..


åh så fin du är!

Så fin!

Svar: Åh tack!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.