in a photograph.

Kan ju inte påstå att jag har lust att blogga eller plocka upp kameran överhuvudtaget längre. Alltså nu är inspirationen helt slut. Tänker bara fota när jag har idéer, annars slösar jag så många timmar på absolut ingenting.
Nu har jag iallafall kunnat vila upp mig i helgen, i söndags låg jag och halvsov i soffan hos styvsyster med en hund i knät. Mmm ganska okej faktiskt haha. Den här veckan känns bara lång och dötrist, men det blir nog inte det tillslut tror jag inte iallafall. Imorgon teaterlektion, på torsdag så ska jag ev. rida för första gången på ca ett halvår, på fredag så ska jag till frisören och så kommer bror hem över helgen och på lördag ska vi fira kusin :)
I onsdags så beställde jag hem lite grejer från urbanoutfitters, skulle köpa en Diana F mini kamera men blev lite mer en så haha. Så fort jag får den kommer jag nog att knäppa lite bilder, hade nog nån rulle kvar i kameraväskan.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.