i don't wanna go to school, i don't wanna take the call i just wanna be a fool and get lovesick with you

Har blivit helt instagram-crazy igen. Ahaha.
I förrgår så hämtade jag bilder i fotobutiken eller vad det nu heter. Heelt nöjd med alla bilder, eller 19 av 24 blev bra så att eh. I'm happy. Ska skanna in dem snart så lägger upp dem då.
Idag blev det praktik i ca 4h, sen har jag mest gått hemma och dött pga har så tråkigt. Är även lite smått deppig idag, men fortfarande glad pga en sak som jag ej vill berätta atm. Men deppigheten tar väl över allt, vilket suger för det tar all min energi och det är fan inte kul.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.