Diana Mini Lomography

Igårkväll så fick jag hem denna fining, blocket och lite annat från UO. Så idag fotade vi lite för att testa. Resultatet får vi förhoppningsvis nästa vecka. Blev så glad när den hade kommit så satte i film direkt när jag kom hem, idag har jag även köpt svartvit film.
Just nu har jag bara fotat 24x24 har inte vågat byta till 24x17 medans jag har film i :/ Funka ska det göra iallafall.
Imorgon så ska jag rida för första gången sedan september, ska blir helt underbart för har saknat ridningen så mycket att jag har lust att gråta haha.
På tisdag ((tror jag)) så har Karlskrona fotoklubb möte så ska dra dit och se om jag får gå med. Då kan jag framkalla bilder heelt själv vilket är amazeballs. Så dyrt i längden när man fotar analogt, har 15 rullar att framkalla :( Måste börja någonstans liksom.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.