the silence is deafening. my words cut deep, the darkness is blinding, consuming me

 
Vill ha sommar, eller åtminstone vår. Men igår snöade det hur mycket som helst. Men får ta och fota i snön innan den faktiskt smälter bort. Så fint med snö egentligen men såå kallt. Är så glad att jag inte har så långt till skolan, när jag är hos pappa tar det bara någon minut att komma till skolan från bussen.
Förra veckan hade vi 2 prov, ma och engelska. Det gick inte bra alls, men blev godkänd i alla fall. Engelskan gick betydligt mycket bättre men ändå besviken på mig själv eftersom jag faktiskt vet att jag kan mer.
 
Något som gjorde mig lite irriterad var att när min lärare tog upp allt det jag är dålig på, han sa inte det jag var bra på bara det som jag var dålig på. Jaha men vad snällt tänkte jag, väldigt motiverande. Eller inte...
 
Nu ska jag dra hem till pappa, ska ta en snabbvända på stan och köpa en lite för sen present till min lillebror som fyllde år härom veckan.


allt bra? :D










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.