jag kommer älska dig när jorden gått under, för jag tänker aldrig dö, nej

S N Ö
Efter en stressig vecka så har jag äntligen tagit det lugnt idag, och sen så upptäcker man att det är söndag. Gråter seriöst snart. Imorgon har vi 3 lektioner, som vanligt på måndagar och tisdagar. Först Engelska, Svenska sen matte. 08.00 - 13.10. Ändå ganska skönt med tanke på att alla klagar på sina långa dagar och 3 timmars håltimme. Om det är något jag inte gillar så är det håltimmar, så onödigt enligt mig.
Nu på torsdag börjar jag ju på min praktik, berättar mer om det i helgen ;)) Ska bli riktigt spännande!
 
Nu är jag hos mamma igen, åkte hem tidigare för vi skulle gå på bio. Vi såg 'Hundraåringen' måste verkligen rekomendera den. Helt underbar, biosalongen har alltid varit fullsatt när bi ska se den men nu så lyckades vi få tag på några platser.
Igår var det ju P3 Guld på tv, Håkan tog hem både bästa låt och guldmicken!! Blev så glad men visste att han skulle vinna haha :) Nu ska jag sova, Håkan spelas i mobilen inatt 


Härlig bild :)

Svar: Tack! :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.