i've been down and out now I can't keep my face off a cover that ain't what it's about you still have so much left to learn

 
Alltså denna bildbrist jag lider av?? A V G Å R!! Har inga bilder på datorn hos pappa och kameran ligger hemma. Sååå här är de 2 senaste från Instagram. Jag postar inte lika mycket på Insta som jag gjorde förut. Tog även bort ca 2000 bilder. Helt sjukt.
Igår så fyllde lillebror 10år, så fort tiden går känns som om det var igår han var 3år eller nåt. Var ju ledig igår ocjså så stack in till stan mellan 9 och 3, det började även snöa på morgon vilket inte var så kul. Kallt och eländigt, måste köpa ett par nya vinteskor nu med. Jag som trodde jag skulle slippa att göra det. Men men.
 
Nu sitter jag här iallafall och letar ny kamera, vill uppgradera mig lite så nu sitter jag och kollar på lite högre prisklasser. Far away from my budget atm. Haha. En 60D funderar jag på, behöver bara 9000 riksdaler. Meen, till hösten så borde jag ha fått ihop allt. Så köpa mat ca 2 gånger i veckan bör nog uteslutas. Och cola, ja den måste jag också sluta med... :)











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.