imperfection is beauty

 
Panikar, litegrann..
Prov imorgon, 2 på samma dag. Inte roligt någonstans, nej. Matte är inte min starka sida. Särskilt inte procent osv, borde kanske sitta och plugga men sliter av mig håret snart pga. fattar inte någonting. Så tog fram kameran tillslut, ovanligt med självporträtt? Näh inte direkt, finns inget roligt att fota här. Jag är väl la inte så roligt att fota heller med tanke på att jag inte är så fotogenisk. Tar kanske ca 100 bilder, ibland blir inte ens en bra? Har inte många bilder på mig och mina vänner, jag har nog alltid stått bakom kameran. Blir alltid så stel och vet inte vad för pose jag ska göra haha. Oh well, that's life.
Lovar, försöker intala mig själv varje dag att jag är vacker o allt. Men fyfan va svårt det ska va. Komplex över A L L T. Skojar inte, men det får man väl ha? Det är ju inte meningen att man ska vara perfekt, eller..?











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.