everybody talks too much

take a writer away from his typewriter
and all you have left
is
the sickness
which started him
tyoing
in the
beginning.

Sträckläser 'you get so alone at times that it just makes sense' (Charles Bukowski) igen. Inget ovanligt längre. Det här är nog den enda boken jag läser om jag får välja. Vissa texter fastnar så lätt och jag kan gå och fundera på dem i dagar. Men det är ju så det ska va.
 
Idag har jag varit hemma, hade fruktansvärt ont i magen i morse sen har jag haft ont i axeln/ryggen men det har börjat gå över.
Blir så trött på en sak, jag sitter här ett par timmar och gör en design men det funkar aldrig att kommentera? Gav upp idag, får ha den här designen nu tills jag hittar problemet haha ><











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.