but this one's different

Jag försöker faktiskt organisera mina bildmappar men det slutar aldrig bra, fastnar alltid i photoshop och redigerar om bilderna istället haha. Men i helgen ska jag faktiskt sätta mig ner i lugn och ro och faktiskt sortera ut allt. Ska nog också skicka in bilder för framkallning, har även hittat en heldel filmrullar som skall skickas in. Vill så gärna ha mina bilder från Tyskland och självklart mina bilder från Skåne. Saknar mina vänner så mycket. Har aldrig tillräckligt med pengar för att åka dit, när jag har det har jag inte tid.. Men men.. När vi väl träffas så har vi det grymt kul så att det blir extra roligt att träffas!
 
Idag så var det andra dagen i skolan, skoldagen bestod av 3 timmar och de timmarna var sega.. Eftersom jag inte har fått bekräftelse om praktik (måste vänta tills tisdag!!) så satt jag i salongen och skrev om bloggar, inspiration etc. hade glömt bort den uppgiften totalt så fick göra den nu. Men det är såå svårt. Ska i allafall få den klar imorgon, fick även en svenska uppgift som jag har suttit med några timmar idag men kommer ingenstans med den heller. Ingen bra dag alls..











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.