8 januari 2 0 1 4

Hej! Sitter och knåpar på en design (som kommer att fungera!!) dricker te, och halvsover.
Idag var det den första skoldagen av vårterminen, hade teori på hantverkslektionen eller vad man nu ska kalla den. Vi gick igenom olika saker inom praktik eftersom vi redan imorgon börjar att praktisera, dock så har jag inte fått något svar än så börjar nästa vecka istället om det inte blir fler hinder. Efter de så blev det lunch och entreprenörskap. Snackade igenom hela lektionen så vi fick inget gjort, as usual. Och imorgon eftersom jag inte har nån praktik så får jag va i salongen till 11 å likadant på fredag. Så helt okej start på terminen.
Idag har jag varit fruktansvärt trött för har inte sovit bra alls, självklart skulle det bli så nu vid starten av året men jag skyller på Netflix. Sitter uppe hela nätterna hos pappa och tittar på Fringe, kan inte slita mig ifrån serien...
 
Sigrid kom och hälsa på en stund, vi öppnade de försenade julklapparna vi köpt till varandra! Lägger upp bilder på allt imorgon.. :) Nu ska jag iallafall fortsätta med min design som aldrig blir klar..











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.