22 januari 2014

Saknar mitt roooosa hår ://
Tjo, känner redan på mig att detta är det mest meningslösaste (om det ens är ett ord) inlägg på min blogg hitintills. Jaag lider fortfarande av världens bildbrist, vill fotografera något men vet inte vad. Därav min öde blogg..
 
Idag fick vi sovmorgon till 9.45 men jag blev sen iallafall. Haha, typiskt mig liksom. Men eftersom vi missade nästan 2 timmar på hantverkstekniken så övade vi bara på att applicera läppstift, aka. perfekta läppar. Inte min starka sida när det kommer till makeup precis. Lektionen varade i ca 1h innan vi gick på lunch, detta är nog det sämsta med skolan. 50 min lunch, det tar tid innan vi ens kommer iväg till eken och så sitter vi alltid och pratar i matsalen i den s.k restaurangen. Jag är inte alls så förtjust i maten där, samma mat varje vecka men men. Den andra och sista lektionen vi har på onsdagar är entreprenörskap. Håller på med vårt egna påhittade företag som vi började med i september, ganska chill lektion idag faktiskt. Avslutade skoldagen med ett avsnitt av Ullared!! Haha, gör egentligen allt för att undvika detta program :)
Efter skolan som slutade 2 så gick jag Jenna och Sofia och fikade, satt och pratade en stund innan jag och Jenna gick till teatern. Kände mig verkligen inte peppad på teaterlektion idag men det gick bra ändå tycker jag.
Nu har jag varit hemma i snart 3h och är såå trött så ska faktiskt snart ta och sova. Nu ska jag bara kolla klart på Breakfast at Tiffany's!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.