tonight the foxes hunt the hounds, It's all over now, before it has begun, we've already won

Lite fler bilder från i söndags.
Idag var det sista skoldagen, och nu är det bara 2 praktikdagar innan lovet. Tiden går såå snabbt nu!
Sen så är det bara 9 dagar kvar tills ATL i Köpenhamn. Kommer bli en väldigt fin kväll med fina männsikor. Hela veckan spenderas med finaste vänner. Kommer bli ett väldigt bra lov.
Men det lär bli plugg också, ska läsa Of mice & men och försöka göra klart en uppgift om Dior på hantverkstekniken. Förstår inte hur jag ska planera in detta, fullt upp hela veckan typ. Men hinner iallafall läsa boken på tåget till Köpenhamn så det hinns kanske med ändå.
 
tråkigt inlägg alá Fanny :))


fina bilder:)










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.