normal people scare me.

 Blur
Dagarna bara rusar förbi. Det är inte längre mörkt klockan två som det har varit tidigare. Det går mot ljusare tider och vinterkläderna behövs inte längre. Vintern får mig alltid att känna mig ännu mer deppig, men ibland är det så skönt att gå runt i mjukisbyxor och tjocktröja med en kopp te i ena handen och en bok i den andra. Det tackar jag nog aldrig nej till. Det är fortfarande lite kallt ute, men snön smälter bort och solen lyser in i mitt rum på morgronarna och det är helt klart varmare än tidigare. Sedan har jag klarat mig från otäcka förkylningar osv, men ska inte säga för mycket.
Det är ovanligt för mig, var ofta sjuk innan. Fast det var pga depression, men det kan vi ta en annan gång.
 
Ni anar inte hur tomt det är hemma hos mamma nu när det bara är hon och jag hemma (förutom kaninen och katten). Kommer nog ta ett tag innan jag faktiskt har fattat att min broder inte bor hemma längre. Iallafall i tre månader till.
 
Nu ska jag fortsätta att titta på American Horror Story innan jag går och lägger mig, helt klart min favorit serie. Första och tredje säsongen är de bästa, fastnade aldrig riktigt för den andra. Eller vad tycker ni?


SKOJAR DU ELLER!? Andra säsongen är ju bäst av alla! <3<3<3

Svar: MEN MENTALSJUKHUS!!! hatar det :((( <3<3<3
Fanny Ståhl

fin bild!<3

Svar: Åh tack! :*
Fanny Ståhl

Aldrig sett den serien :)
- Men eller hur! :o BK är ju bäst, speciellt whopper!

Svar: Åh men då måste du ju se den, om du gillar "skräck" osv haha!Ja, alltså BK alla gånger. Vi har ju inte BK här i Karlskrona tyvärr... :( Bra det kanske haha
Fanny Ståhl

sv: nää det är inte många som vet men den innehåller väldigt mycket faktiskt :D jag älskar också broccoli hihi :D










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.