dom är uppe på taken, alla är högt över staden

Dagen slutade med ett gäng blurriga bilder
Mitt lov är ganska segt, Magda kom hit och vi tramsade framför kameran as usuall. Och allt blev pannkaka. Min uppdatering kommer vara mycket seg denna veckan men det är den ändå haha.
 
Nu ska jag och mamma skajpa med bror som befinner sig i Polen.
 
 
EDIT: Blogg.se har fuckat upp mina bilder totalt, vissa vill ej visas. Hoppas detta fixas snart


Härliga bilder!:)

Svar: Åh tack :)
Fanny Ståhl

fina bilder!

Svar: Tack!
Fanny Ståhl

Första bilden är verkligen jättefin!

Svar: Tack, det blev en av mina favoriter!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.