20 februari 2014

Kavaj / Vila // Klänning / h&m // Halsband / Romwe // Solisar / Monki
Äntligen har jag en "fri" vägg att fota vid. Haha. Kände mig också väldigt coolish och tog mina solisar från Monki. Bästa köpet under 2013 tror jag.
Resten av bilderna kommer upp imorgon, fast det blir ett tidsinställt inlägg eftersom jag åker till Köpenhamn imorgon. Tjoho!
Om ca 2 timmar är jag på torget nånstans och deltar i en manifestation mot rasism, tvekade först om jag ska gå eller inte men självklart ska jag det!
 
Igår så var Sarah här några timmar, vi såg film snackade mest bort hela filmen haha. Vi drack också te och åt oreo choklad sen så blev vi hungriga så vi gick till klockgrillen och köpte pommes. Mhm, det är vad vi gör 10 på kvällen :)











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.