lycklig!!




Shit hände detta verkligen!?
Gårdagen var obeskrivlig, alltså när fotografen för sydöstran frågade om hon fick ta en bild till tidningen föreställde jag aldrig mig en stor bild på förstasidan. Är det okej att skryta om detta? Nej, kanske inte men sånt här händer aldrig, inte mig i alla fall.
Nu är jag i alla fall på väg till Svedala. Ska försöka slänga in nåt inlägg under helgen men vi får se hur det blir med det.


Nu är det frågestund på min blogg!

Ställ alla möjliga frågor!
Modellyrket, dieter, privatlivet - allt!

KRAM
http://lifebyewe.blogg.se

wow vad stort och kul!

Svar: Ja det va riktigt roligt!
Fanny Ståhl

Fett cooooolt :-D

Åhh vad roligt! :)

Svar: Ja! Kan fortfarande inte fatta att detta hände haha! :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.