in a photograph

Igår gick jag hela dagen och väntade på något, hela natten gick men kunde inte komma på vad det var. Vet fortfarande inte vad jag väntar på. Antar väl att jag vet när det händer. Om det nu finns någon logik i det. Jag känner för mycket också, om ni förstår vad jag menar. Jag blir väldigt upprörd för minsta lilla, och ledsen så fårt jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det låter som om jag inte vill leva längre, men det vill jag. Jag vill bara hitta något att leva för, det är svårt. Det finns för mycket. Men en dag, då lyckas jag:)
 
För idag, är jag lyckligare än igår. Men bara lite, det är alltid något! Nu ska jag sluta deppa och göra mig i ordning för ikväll. Det blir invigning för den nya salongen. Vi var där hela morgonen igår och städade. Mycket fint blir det. Kommer spendera mycket tid där under mina 3 år i skolan, nästan 2,5 år kvar nu. Tiden går ju så snabbt. Mycket kommer att hända.
 
Är ni i Karlskrona, så får ni titta förbi salongen ikväll mellan 18.00 - 20.00 eller kanske nån annan gång. Vi finns på Landbrogatan 15











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.