don't make me feel low

Lite fler bilder från igår, bilder som inte blev så bra haha. Mer än hälften blev såhär tyvärr men dessa blev ändå helt okej. Nu ska jag inte lägga upp fler bilder från igår på ett tag, bra att spara lite när man inte har något att lägga upp.
Idag mår jag bara skit, ont i magen och världens huvudvärk. Rummet bara snurrade runt när jag vaknade vid halv 10. Skulle egentligen på sommarskola idag men mår så fruktansvärt dåligt så jag skippar det och läser lite biologi här hemma istället. Om jag orkar så går jag till teknikmagasinet och köper mig en fjärrutlösare eller nåt. Om ni undrar varför alla andra bilder är så små så är det för att jag bytte design, ville få plats med mycket större bilder och med mitt tålamod när det gäller att göra egen bloggdesign så laddade jag ner en gratis istället.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.