memories

Allt började med att jag skulle leta upp ett par bilder (som jag aldrig hittade) tills jag insåg att varje bild faktiskt betyder något. Ja, självklart betyder en bild alltid något. Men det jag vill komma med att de bilder som är här ovan är en del av mitt liv. Detta är minnen jag faktiskt aldrig skulle glömma...
 
Bild 1
Jag sitter på en gunga, jaha tänker du. Detta var faktiskt en riktigt rolig dag, jag å Sigrid gjorde oss iordning och gick ut i den kalla snön. Minns att det var då jag hade min 350D som tyvärr gick sönder. Mina ögonbryn behövs ej kommenteras hehe.
 
Bild 2
Jag å Sigrid åkte till Stockholm, kan vart min första gång i Sthlm. Minns faktiskt inte :/. Men iallafall, bilden togs i Gamla Stan. Saknar att åka till huvudstaden lite spontant med Sigge.
 
Bild 3
Min första och enda (än sålänge) konsert med Håkan, detta var den 3 augusti 2011 på Stumholmen här i Karlskrona. Vi köade från tidig morgon till kväll. Hamnade längst fram och det var alldeles underbart. Obeskrivlig kväll och bästa födelsedagspresenten.
 
Bild 4
Gustav Agnesson, ni kanske inte vet vem detta är. Han spelar saxofon (heter det så haha??) i Vapenbröder. Har sett dem ett antal gånger, har tappat räkningen faktiskt. Men spelningarna är helt grymma. Har stått längst fram alla gånger haha.
 
Bild 5
När jag å mamma var i Polen förra året, 2012 alltså. Så besökte vi Piren i Sopot. Otroligt ställe alltså. Ett måste när man är på besök i Polen.
 
Bild 6
Den sista, min favorit. Tyskland, tv-tornet och BARBIE DREAMHOUSE. Kan ej bli bättre. Känner att jag måste åka tillbaka till Berlin nu, snart. Saknar det alldeles för mycket. Vi åkte iväg lite sådär spontant. Bokade nog resan ca en vecka innan vi skulle åka. Tyvärr så blev jag sjuk och jag orkade inte ta mig iväg någonstans när vi väl var där. Men gud vilken underbar stad!
 
Ja, jag kände för att publicera detta onödiga inlägg. Men tänk på att alla bilder inte behöver har nån såndär super hightech HD format etc. för att få ett fint och oförglömligt minne.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.