har jag en blogg....?

we♥it

Har
nästan glömt bort bloggen, det gör jag alltid. Har hänt så himla mycket den senaste tiden och jag orkar inte ta in allt. Får ångest hela tiden. Blir trött och orkar ingenting.
En vecka kvar i skolan innan lovet, vill helst vara hemma men får tvinga mig iväg. Idag ska jag iallafall inte göra så mycket, blir väl städning och sen försöka fixa bloggdesign. Kanske kommer att byta bloggportal men jag vet inte än. Har beslutsångest..
 
Fotografering har jag inte hunnit med heller, glömmer mitt stativ hos pappa hela tiden också men nu måste jag verkligen ta tag i fotograferingen. Det är bara så grått å trist ute så jag finner väl ingen motivation till att gå ut alls.
 
Det är 9 dagar kvar tills jul, om jag räknat rätt. Jag är väl ingen såndär person som älskar julen. Men julskum och tomteluvor är ett måste till jul. Har inte ens julpyntat, hänger en ful stjärna i fönstret men det är allt. Vilken tråkig person jag måste vara. Thanksgiving är faktiskt min favorit högtid, man blir mätt så att man klarar sig på ett år. Längtar redan till nästa års middag!
 
Önskar mig inte så mycket i år, ingenting egentligen men här är väl den lilla listan jag har skrivit ner :)
1. All time low konsert biljett (fixat å klart! ;)
2. Dessa fab leggings till nyår (hoppas nu de är beställda, finns inga kvar :/)
3. En topp från vero moda (kan ej hitta den på hemsidan!)
4. En sånhär tröja är ett måste liksom
5. Ett guldhalsband
 
Shit vilket tråkigt inlägg jag fick ihop, bättre en inget liksom :P











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.