dröm outfits

Slängde ihop 2 kollage på kläder jag vill ha. Om jag hade haft pengar så hade jag shoppat som bara den. Klarar mig inte på 1000kr i månaden haha. Kommer bli pank igen för kommer nog köpa en biljett till Bråvalla nu i veckan. Så när jag får mina pengar så försvinner dem lika fort, som vanligt. Men jag vill så jättegärna se Of mice & men. Har längtat så länge på detta, blev så besviken när Sverige inte stod med på turné listan. Men Bråvalla kom till räddning!
 
Nu börjar designen likna en design, äntligen. Blir aldrig nöjd men den får vara såhär sålänge. Ska fixa lite ikoner imorgon sen får det vara klart. Å om det är fint väder imorgon så ska jag ut och fota, kliar nästan i fingrarna när jag ser kameran. Skiter om bilderna blir dåliga, måste knäppa lite bilder snart!
 
Nu ska jag iallafall snart sova, måste läsa ut min bok tills imorgon också.. 4 kapitel kvar, sen har jag ingenting kvar i skolan. Det var ett tag sedan det var så, börjar verkligen få upp mina betyg nu och det känns så skönt att inte ha allt bakom sig! :) Blir så glad när jag tänker på detta, jag kan äntligen säga att jag mår bra. Mår ju inte så hemskt bra ibland men förut så vart jag liksom deprimerad hela tiden. Fanns inte en dag då jag mådde bra. Men det har jag ändrat på! :)
 
Godnatt finisar!
 











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.