stars.

Kämpar mig verkligen igenom dessa trötta och långsamma dagar. Detta är de sista bilderna från i måndags som jag publicerar nu på ett tag iallafall.
Ganska onödigt inlägg egentligen, men nu ska jag sätta mig och plugga på hästens beteende så jag hinner liksom inte skriva nåt haha, har stirrat ner i boken i två dagar utan att ens läsa en mening. Nu ska jag försöka ta tag i veckans arbeten.. suck..
     
     
   
 


ååh men vilka söta hundar :')
Hoppas det går bra med pluggandet, lika mycket plugg i DSJ också, tyvärr :/

Svar: Ja eller hur! :)Jo det går la bra, mer än vad jag hade förväntat mig på ridsport. Men men!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.