en är inte så kreativ i en tråkig stad.

Har inte ens vettiga bilder att lägga upp längre. Fint. Vill köpa ny kamera, funderar på en 700D. Men är pank. Ska sluta på praktiska nu så kommer antagligen inte få pengar förens min födelsedag. Har inget sommarjobb. Får panik när jag är pank, är en såndär slösa. Ska sluta med det, här ska det sparas. Ska en säga som precis köpte 2l cola för sista pengarna. Jahapp..
Är fortfarande sjukt rastlös, alla är i skolan/jobbar medans en är hemma och tråkar.
 
Idag ska jag iallafall ta tag i en massa saker som jag skjutit fram på en längre tid då en suttit framför datorn ca varje dag.
 
1. Packa inför flytt (sexton dagar kvar)
2. Storstädning..
3. Söka in till gymnasium
4. Ta tag i mitt liv :))
5. Lyssna på Lars Winnerbäck och gråta för att hans röst är ca det vackraste som finns.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.