Instagram

Saknar mitt orange/rosa hår, kände mig som sockervadd haha. Men snart så har jag åtminstone dipdye :))
Ett porträtt (selfie) som jag tog häromdagen, la upp den på insta because why not?
Har fikat alldeles för mycket denna veckan :/
Har äntligen börjat på min Wreck this journal igen, den har stått i bokhyllan och dammat ett tag
Har saknat Berlin extra mycket denna veckan, Brandenburger Tor vart mäktigt. Ligger i/vid Pariser Platz och Unter den Linden. Om jag inte minns helt fel..
Igår kom farmor och farfar på besök, Prins(en) va med också. Den hunden har så mycket energi, liksom dela med sig lite kanske? haha. Helt impossible att få en bild på honom.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.