31 januari tvåtusenfjorton

'Tyckte det va fint, typ
Mitt favorit te
selfie
Målade med promarkers och copics (tog fel färg till halsen:)))))
 
Ja idag är fredag om du inte visste det.
Idag hade jag praktik från 11-14. Satt och retuscherade lite bilder och sedan åt vi nudlar. Har så mycket att skriva i mina veckorapporter. Som jag faktiskt glömt att skriva idag. Oh well.
Mamma och bror åkte till Polen för någon timme sedan.Så nu får jag inte se min bror på ca 3 månader. Inte precis at jag ser han varje dag men ändå. Känns tomt.
Idag skulle jag hängt med vänner, men de kunde inte. Så gick och köpte mig Ssx till ps3 som min käre bror lämnat hemma för jag har inget liv och gillar att slösa pengar. Hihi, nostalgi. Ssx är nog mitt favorit spel. Tog dock ca 1 timme att koppla in konsollen till tjocktvn. Är inte så teknisk av mig. Nu ska jag spela vidare, Ni får har det så bra.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.