the drug in me is you


Kan seriöst inte somna. Jag tänker på honom för mycket. Det är inte bra alls faktiskt, men jag kan verkligen inte sluta. Det blir som en drog man inte kan få nog av. Usch va fel det låter, men det känns typ så.

Helgen har i alla fall varit superduper bra, har haft annat och tänka på. Var rädd att föreställningen skulle sluta i kaos ifall jag skulle vara ofokuserad. Men när man väl är på scenen så är det inget man tänker på. Jag har nog aldrig varit såhär fokuserad på någonting i hela mitt liv. En underbar känsla efteråt, då vet man att man gjort bra ifrån sig.

När jag väl kom hem efter föreställningen och middagen så kom jag tillbaka till det där dystra igen. Började liksom komma ihåg allt. Och sen så börjar jag bli sjuk och det gör ju inte saken bättre. Imorgon är det skola med och kommer inte orka göra någonting. Det får vara så helt enkelt.. Nu ska jag iallafall försöka sova, Håkan spelas i hörlurarna inatt ❤️











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.