no help for that

Hur mycket jag än har velat blogg har jag inte funnit någon tid, dvs att jag inte orkat sitta vid datorn alls. Sen när jag försöker blogga via mobilen så får det inte att publicera inläggen?? Blir så arg på sånt här.
 
Nu har jag iallafall börjar fotografera lite mer igen. Har lite idéer men det mörknar ute så fort så det hinns inte med.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket än, kunde inte somna och vaknade super tidigt i morse så gjorde mig en skål med chokladgröt och Kollade på andra avsnittet av Sherlock (mm fangirl here) döör så länge jag väntat på detta. Sedan hoppade jag in i duschen pga fett hår och kände mig allmänt äcklig haha. Sen så blev det några avsnitt av Fringe, har nu börjat på 4 säsongen. Bra att veta liksom.
Efter allt detta så tog jag mig en kopp te och läste you get so alone at times that it just makes sense av Charles Bukowski, aka. bästa boken någonsin :) Har läst den ca 10 gånger sen jag fick den.
Sigrid kom å ringde på och vi tog en vända på stan, gick till hälsohuset och sen gick vi till Mcdonalds (bra där) åt pommes och glass. Väldigt nyttigt.
 
Kände för att beskriva dagen i detalj, nästan. Inget specielt hände precis..
 
Å här är lite bilder från Instagram för att fylla ut bloggen lite hähä


men åh så fina bilder!! :)

Svar: åh tack så mycket!! :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.