this time i'll make you proud.

Bilder från we♥it och tumblr
Har suttit och kollat igenom en massa bilder på tatueringar. Kommer ihåg för något år sedan när jag var totalt emot tatueringar haha.
Har länge funderat på en Of mice & men tatuering, bandet har betytt så mycket för mig. Har bestämt mig för att om jag träffar Austin Carlile så vill jag att han ska skriva sitt namn på ett papper så att jag kan tatuera in det när jag jag väl får. Hur fint hade inte det varit? Men har iallafall bestämt mig för att ha ett "&" på armen. Men vi får se hur det blir med det.
 











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.