so long, and thanks for all the booze.

mirror
2 inlägg på samma dag, wow.
Detta skall göras innan jag ska sova
   Städa
   Plugga till entreprenörskapsprovet
   - Färdigställa en inlämmningsuppgift
Jag har inte åstadkommit med något idag, förutom att jag lyckats ta mig över 30 på Flappy Bird (på mobilen, har faktiskt 42 på surfplattan:)) . Mitt liv är ju verkligen jättespännande. Jag känner verkligen att jag måste göra någonting åt detta, vad vet jag inte. Ovanligt att jag inte vet det.
 
note
Om 17 dagar så åker jag till Köpenhamn för att se All Time Low. alltså jag vill lägga mig ner på golvet och gråta för att jag älskar detta band så mycket så att det inte finns. Mitt liv går ut på att fangirla över band som aldrig kommer att veta att jag existerar. K U L
 
All Time Low - So long, and thanks for all the booze!
(( I N S T A G R A M ))
det var nog allt
hejdå











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.