no more eyes to see the sun

Något som jag älskar med att gå på Ingelstad är naturen, och alla hästar! Vart man än går (nästan) så finns det djur precis överallt. Allt från små gnagare till kossor! Så underbart. Det finns ju två minigrisar också, hade tänkt och gå dit idag men igår så kände jag mig riktigt dålig, huvudvärk och magont. Massa på skolan har blivit sjuka så jag har väl också åkt på något. Men Emil var så snäll och hämtade mig, vilar upp mig nu i veckan så får jag väl ta nya tag på måndag igen om jag inte känner mig bättre. Så synd eftersom det är så mycket ridning denna vecka. 
 
Emil kom hem med en marabou till mig idag vid lunch, har nog världens mest underbaraste pojkvän! Spenderade hela morgonen med att redigera bilder från gårdagen men självklart så klarar min skoldator inte av dessa "stora" bildfiler. Så det får nog bli en ny dator trotsallt.. Kommer bli ont om pengar hela detta skolåret, behöver nya ridstövlar, vinterjacka och ett par varma termoridbyxor. Sen så har jag kikat på en ny kamera också. Men det lär ju få vänta ett tag till.
 
Nu ska jag iallafall titta klart på vm, har inte hunnit ikapp på laghoppningen än haha!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.