tråkiga vardagar.

don't ask.
Ugh, orkar absolut ingenting idag. Känner mig febrig igen, som jag gjorde i söndags med. Idag blir det bara slappdag, packade ner nästan allt igår. 11 dagar kvar tills flytten, nu finns endast lite tavlor, målargrejer, vinyler, smink, kläder och lite småplock kvar..
Imorgon kommer Emil hit för vi har två månader och vi ville vara lite cheesy och fira detta (film as usual). Så tråkigt att gå hemma hela dagarna, får iallafall träffa Emil nån gång i veckan. Blir liksom hel igen. Livet suger när man bor 1 timme från varandra. Synd för honom att han har körkort haha.. ;)
På tal om körkort, ska snart börja övningsköra. Håll er inne, just sayin'











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.