provsmakar livets heroin.

Pink
Det är såhär jag vill spendera mina dagar, eller helgerna åtminstone. Fin söndag måste jag säga, eller hela helgen har varit fin. Hur bra som helst. Igår så var jag på födelsedagsfest. Var fint att träffa alla gamla klasskompisar som jag inte har kontakt med alls längre, kan ju inte påstå att jag hade nån kontakt med någon under 9:an. Kände mig stressad inför detta, men det gick bra. Vi hade det bra, men jag fick ont i huvudet så stack hem tidigt. Men annars har jag varit mer avslappnad än vanligt.


Jättefina bilder, särskilt den sista gillar jag :)

Svar: Tack så mycket :)
Fanny Ståhl

Härliga bilder! Men du , det är så kul , jag startar idag en NY tävling på bloggen , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

Svar: Tack så mycket!:)
Fanny Ståhl

Nemen åå tack! :)










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.