but i won't apologize for being different.

Har inget vettigt att blogg om men fick en ihave2 blogga känsla.
Har försökt att skriva detta inlägg i flera timmar. Men inget går ihop, vad kan man skriva om? Kanske om hur tråkigt mitt liv är eller om något helt annat som inte berör mig det minsta. Näh, det spårar ur snart.
Idag har jag haft en bra dag, tills jag kom hem och satt flera timmar framför datorn och insåg att jag hade glömt att skicka in en skoluppgift som skulle varit inne igår. Tur att den blev klar förra veckan. Seg as usual. Den är inskickad nu iallafall.
Imorgon händer det väll lite mer spännande saker, praktiken börjar vid 11 så jag antar att jag kan sova länge,ta en lång dusch, äta frukost i lugn och ro. Ingen stress här inte!!
 
Har ägnat dagen åt
  twitter
  - att gråta över allt som jag inte är
  inte städa
  mat
  flappy bird
  musik
 
Ni då?


Hatar flappy bird haha

Svar: Same haha, började spela squisgy bird på datorn. Känns sååå mycket bättre :))
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.