Klassresa 2013

Nu är jag hemma igen. Åkte på klassresa till Polen. Rätt skönt att vara hemma nu, vi bodde på världens sämsta vandrahem tror jag. Inga gardiner fanns, tågen gick precis utanför vårat rum, mögel & fukt fanns det i rummen. Vi bodde i Sopot och det är så vackert där. Stranden är helt underbar, gick inte ut på piren för det blåste så mycket. Gick ut där förra året så det gjorde ju inget
När vi kom till Polen i måndags så blev jag sjuk, hängde med till Oliwa sen åkte jag till vandrahemmet för att sova. Mådde lite bättre de andra dagarna. Vi besökte även Stutthof igår innan vi åkte till Gdynia för att ta båten hem. Grät nog hela vändan runt koncentrations lägret. Ville inte ta så mycket bilder, men ni ser en bild här ovanför, liten överklick av lägret.
Efter ca. 2 timmar kom vi fram till Gdynia och där shoppade vi lite till innan vi tog båten hem till Karlskrona. Så skönt att ha en båt så nära :)
Nu ska jag sova en stund är såå trött..











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.