Für immer jetzt

Jag och Bill K. bjuder på denna hehe
 
 
 
På väg till berlin muren
 
Godkväll, häromdagen insÅg jag hur dålig jag är på tyska. Det spelar ingen roll att jag faktiskt har lyssnat på ett tyskt band i typ 8år. Haha. Näh det är bara tyskar som pratar för snabbt (för jag pratar inte alls snabbt själv). Snart kommer jag nog ha skrivit alla TH's låtar som rubriker, vill ha nytt album nunununu. Men icke..
Näh nu ska jag sluta och prata om detta. Hoppas ni alla haft en trevlig kväll. Själv ska jag snart sova pga. trött och deprimerad. Story of my life liksom.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.